Inebe.ge
საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში
599 314 514

ხშირად დასმული კითხვები

  • როგორ მოვიქცე თუ პაროლი დამავიწყდა?

    თუ თქვენი ანგარიშის პაროლი დაგავიწყდათ, საიტის მარჯვენა ზედა კუთხეში უნდა დააჭიროთ ღილაკს ‘’შესვლა”, შემდეგ დააჭიროთ ბმულს ‘’დაგავიწყდათ თქვენი პაროლი?’’ და შესაბამის ველში ჩაწეროთ თქვენი ელექტრონული მისამართი. პაროლის აღსადგენი ბმული მოგივათ მითითებული ელექტრონული ფოსტის მისამართზე.

  • როგორ ხდება შეკვეთის მიტანა?

    როდესაც შეუკვეთავთ შერჩეულ დიეტას, ჩვენ მეორე დილით დაგიმზადებთ და მოგიტანთ მითითებულ მისამართზე, რათა შემდეგი დილიდან დაიწყოთ კერძების მირთმევა. ყოველდღიურად ჩვენ გამოგიგზავნით შემდეგი დღის სრულ კვებას. მიტანის სერვისი მუშაობს 17:00 საათიდან. 

  • როგორ დავრეგისტრირდე?

    დააჭირეთ ღილაკს "რეგისტრაცია" , შეავსეთ შესაბამისი ველები და დააჭირეთ ღილაკს "რეგისტრაცია" .  რეგისტრაციის გავლა შეგიძლიათ შეკვეთის განთვსების დროსაც. თქვენი მისამართი და შეკვეთის დეტალები დამახსოვრებული იქნება.

  • როგორ შემიძლია გადავიხადო?

    ჩვენ გადახდის ორ ვარიანტს გთავაზობთ, შეგიძლიათ ონლაინ პირდაპირ ვებსაიტზე გადაიხადოთ ან ადგილზე ბარათის მეშვეობით. გადახდის მეთოდი შეკვეთისას შეგიძლიათ აირჩიოთ.

  • როგორ შევუკვეთო ინებე.ge-ზე?

    1. შემოგვიერთდი რეგისტრაციის მარტივი საფეხურების გავლით 2. აირჩიე სასურველი დიეტა და დაამატე კალათაში, თუ მარტო შენთვის არ უკვეთავ, შეგიძლია შენი მეგობრისთვის ცალკე კალათა შექმნა სადაც მისთვის შერჩეულ დიეტას დაამატებ. 3. ბოლოს მიუთითე მისამართი, და გადახდის მეთოდი. დააჭირე მაგიურ ღილაკს "შეკვეთა" და დაგველოდე:)

  • როგორ გავაუქმო ან შევცვალო ჩემი შეკვეთა?

    თუ შეკვეთაში ცვლილების შეტანა ან მისი გაუქმება გსურთ, გთხოვთ შეკვეთის განხორციელებიდან 5-10 წუთის განმავლობაში დაგვიკავშირდეთ ნომერზე (+995) 597 764 222 იმისთვის, რომ დროულად შევძლოთ სამზარეულოს გაფრთხილება.